ze followers

Friday, March 11, 2011

Muhamad Danish Bin Zabidi


Last day. Tak sanggup tapi nak buat mcm mana. Redha je lah. Eceh haha. Time sedih mcm ni jugak lah sekolah buat spotcheck. Haih nak je aku bom lagi sekali sekolah tu. HAHA lekk. Perfume selamat sorok hihihi. Time cikgu psycho kitorg celebrate Danish. Yes tak payah belajar! Macam biasa. Wawa letak cream dkt pipi dia. Then dia pun balas balik. NASIB BAIK TAK KENA TUDUNG. Kalau tak jadi lembu lah aku mcm tahun lepas -- haha. Btw thnks to danish's mum. Because treat us pizza. Time kelas cikgu Md.Nawi kitorg baru makan. Then wawa kena jadi pengerusi majlis. Haha tak sampai sekerat jalan dah nangis. HESH SALWA, kau ni buat malu je. Jatuh maruah dah lah dpn danish HAHA. Lepastu danish pulak yang buat ucapan. Dia ckp sweet moment time periksa. "Kitorg tak tiru, tapi bincang" Lmao. Satu kelas gelak. Depan cikgu dia ckp tu. Haha tiba tiba sally tanya soalan maut "Ada suka sapa sapa tak dlm kelas ni?" budak laki semua bising. Dorg ckp "Budak depan" Gentle terasa. Sapa budak depan kalau bukan aku hahaha.

Then Danish ckp start dari huruf B. Huruf akhir huruf H. Semua tak dpt fikir. Including me. Tiba tiba time tgh makan, terus igt. BURUNG PUYUH! Maigod. Terus rasa nk tercekik. Yang budak laki semua blur. Semua tanya apa kena mengena dgn burung puyuh. Haha then sheefa tanya danish burung puyuh ke. Then dia senyum. Awhh ;) Apa lagi lepas makan, mira punya camera jadi mangsa. So many pictures of me and danish. So peminat danish. Jangan jealous k HAHA. Time balik, memang tak tahan airmata. He gave me his tie, nametag and he gave me tissue. Lagi lah sedihhh, mcm perli je bagi aku tisu ni. Haha. So bestfriend, take care of yourself. You're so one in a million. I just can't imagine my life at school without your existence, but yeah. I'll try my best. Hm im scared that you'll forget me. MEMANG AKU BUNUH DIRI kalau kau lupa aku! Hahaha. Bytheway, thanks for the advice "Jaga diri baik baik jugak,nanti nak cari bf,cari yang betul sayang kan kau" Menangis tak berlagu aku dkt sini. Tak pernah org ckp dkt aku mcm ni -.- haha


PS: Burung puyuh is meaning of my name. GOOGLE IT GENIUS :) The best day eh - ver and the best "hug" eh - ver. LOVEYOUU bestfriend :)

No comments:

Post a Comment