ze followers

Monday, January 17, 2011

Dude. She's such a bitch -,-

Hello fellas. Ahh for the first time. Saya rendahkan ego and sikap mementingkan diri sendiri dgn meminta maaf kepada seorang hamba allah yang bernama muhamad danish bin zabidi t-.-t haha. Kay that's not the point of this post. All the bitches in the house say "HEY!" BITCH! "Im the uggliest among the bitch" LOL. Dodo's supposed to say like that. You know what, dodo's the worst enemy ever. Tolonglah jangan annoying sgt "doh" HAHA dia dtg kelas tadi. Mintak duit rumah sukan. BOOO deltaa. GOO betaa. Haha. Dodo ckp mcm ni :  

Kepada sesiapa yang dah bayar duit rumah sukan. Terima Kasih. And yang tak bayar, tolong bayar. Lepasni tak payah kutuk kutuk dekat FB. 

Then dia blahh. EWW -.- Please don't act like you're good enough. I know you're pretty than me. LOL kau nak tahu sgt kenapa aku benci kau? Sebab kau suka menggatal dgn lelaki. Yah i know tu perangai "semulajadi" Nakgedik pun agak ah sikit. Kalau boleh semua laki kau nk pegang tangan -.- And please. Tak payah nk baik dgn bestfriend aku lah. Look fake. Tiba tiba nk cerita semua. Yes i know honey. Semua crush and ex aku suka kat kau. Then what? Perlu ke bagitahu lagi? Kayh cukup lah. Aku taknak dpt dosa lagi sbb ngumpat kau. Buang masa doh. Bye HAHA

No comments:

Post a Comment