ze followers

Friday, April 2, 2010

Happy Alai Day :) haha

Today , wawa and mera came earlier than usual . 11.30 , ohh god . serious awal , hahahha . kitorg dtg awal just sje2 nak usha "abg-abg kacak" . aaaaaaawwwwwwww , hahahaha . actually , kitorg dtg awal sbb nak celebrate alai's day . it created by Dhana and Makrukh . just for fun :D haha .
then , kitorg separate . wawa , makrukh , mera and atikah izzati pegi pondok nak prepare . Dhana and Taantier pegi bwak alai ronda-ronda sekolah dulu . and then dorg patah blek . dhana tutup mata alai . perlahan-lahan dhana bwk alai pegi pondok , then . dhana bkk mata alai . kitorg trus ckp "HAPPY ALAI DAY" hahahaahahah . afta kitorg abes mkn kek , wawa bru teringat nk bls dendam kt amer psl cream yg dia ltak kt tudung wawa . apa lagi , wawa amek cream sket and pegy jumpe amer . amer and the geng ada kt tangga sebelah kantin , dorg ngah bwat parkour ( hope the spelling is correct ) haha . tbe2 , hazman pon ada lt situ . ingat nak patah blek , tapi tak jadi lahh . misi harus diteruskan ! haha . wawa trus pegi kt amer and ltak cream kt pipi dye . lepastoh trus lari . whoaaa ! best kott , sume org tgok . hahahahaha , btw . puas ati sbb dpt bls dendam kt amer , yeah :D

3 comments:

  1. weyh.aku pon suka gak masa alai day tu..tapi lepas ko ltk kek tu kat pipi aku,aku nya pipi nau busuk doh..haha(padanmuka aku)huhu

    ReplyDelete
  2. malangnye , aku x ade mase tu ... cek buku kawalan 1 intelek .. kat 2B . alangkah indahnye aku ade kat situ .. hahaha

    ReplyDelete